MPS Printing
In 5 Pasi
  1. Evaluarea

Majoritatea companiilor nu stiu care sunt costurile cu imprimarea in interiorul companiei.

Ca atare, primul pas al solutiei MPS este de a efectua o inventariere a parcului de echipamente si o evaluare a acestora. Avem doua metode de a efectua astfel de evaluari, si am constat ca folosirea unei combinatii intre cele doua metode produce cele mai ample rezultate. Atunci cand este posibil facem o evalure electronica urmata de o evaluare fizica la fata locului. Evaluarea electronica - folosim aplicatii software instalate in reteaua dvs ce identifica imprimantele si multifunctionalele si creaza rapoarte de consum si de eficienta in exploatare. In acest fel putem observa modul in care dispozitivele sunt utilizate in present si putem construi un cadru pentru noua solutie. Evaluarea fizica – pentru a imbunatati in continuare rezultatele evaluarii electronice, va recomandam in continuare un print audit la fata locului. In acest fel putem clarifica fluzurile de lucru si putem discuta despre nevoile de lucru ale utilizatorilor. Odata ce evaluarea este complete, avem informatii despre utilziarea echipamentelor, fluxurile de lucru, costurile si zonele potentiale de consolidare, gestionare si modul in care putem face economii. Va furnizam toate aceste informatii intr-o propunere care include proiectarea flotei de echipamente propuse, acordurile de servicii si centrele de cost.

  1. Optimizarea

Atunci cand implementam solutia, ne concentram pe optimizarea flotei de echipamente.

Vom adresa intrebari pentru a intelege procesele de lucru existente si nevoile dvs viitoare de lucru. Prin indeplinirea acestei sarcini, putem vedea foarte rapid solutiile particulare ce sunt benefice si constructive. Piesa cea mai importanta din acest puzzle este consultarea. Pentru un consultant de incredere este critic intelgerea afacerii clientului si evidentierea celei mai potrivite solutii pentru ca solutia sa functioneze si sa fie eficienta. O evaluare poate indica daca un multifunctional dintr-o locatie este subdimensionat sau supradimensionat in comparatie cu alte imprimante din aceiasi retea . O solutie de consolidare si economisire este aceea de a inlocui imprimantele si multifunctionalele personale cu unele departamentale ce au costuri de exploatare mici . Obiectivul principal al acestei etape este de a asista clientul in timpul implementarii pentru a va ajuta sa obtineti o eficientizare si un control al flotei de echipamente.

  1. Analiza Rezultatelor

Instrumentele de audit citesc in mod automat contoarele multifunctionalelor.

Acest lucru se intampla la un interval de timp predefinit si ne poate ajuta in a va oferi consultanta pentru a reduce costurile de tiparire. De asemenea aceste solutii software va permit sa creati rapoarte pentru a face propria analiza a utilizarii echipamentelor. Ne place sa avem intalniri periodice pentru a discuta actiunile pe care vi le-am sugerat.

  1. Servicii si Consumabile

Softul de management al echipamentelor trimite, cu permisiunea dumneavoastra, mesaje catre noi cu privire la nivelul de toner din echipamente, mesaje de eroare si alte alerte.

Aceste mesaje ne permit automatizarea gestiunii de stocuri – va vom trimite tonere de rezerva inainte ca cele din masina sa se termine, in mod automat, automatizarea citirii contoarelor si urmarirea timpului de raspuns la apelurile de service.

  1. Print As A Service

Stadiul final al serviciilor de cost pe pagina merge dincolo de optimizarea flotei clientului.

Imbunatateste efectiv capabilitatile flotei, utilizand strategii precum managementul documentelor și fluxul de documente. Ca in cazul oricarei oferte de servicii, monitorizarea clientilor este o practica esentiala . Aici, toate instrumentele de evaluare continua sa monitorizeze si sa analizeze utilizarea multifunctionalelor si imprimantelor, permitandu-ne sa informam clientul cu privire la tendintele de utilizare, schimbari ale fluxurilor de lucru si costurile asociate acestora . Ne asiguram ca veti obtine valoare din solutia pe care v-am oferit-o si ne asiguram ca veti fi unul din clientii nostri fericiti.